Communicatie bij crises en calamiteiten
Dieser Inhalt ist nur in Niederländisch
Vandaag verzorgde RRA Advocaten wederom een kennisontbijt, ditmaal in samenwerking met Mediaan en Iwecom. Thema van de bijeenkomst was “communicatie bij crises en calimiteiten”, een onderwerp dat veelal pas aan de orde komt als het te laat is.
Ilmar Woldering vertelde uit ruime ervaring en specialisatie over wat wel en wat niet te doen bij crisissituaties. Concreet adviseerde hij:
- toon betrokkenheid
- bedank hulpverleners
- praat niet over schade en al helemaal niet over schuld
- informeer uw belangrijkste klanten persoonlijk
- sta achter uw mensen
- beschuldig niemand, maak niemand verwijten
- trek geen te grote broek aan
RRA kijkt terug op een geslaagde bijeenkomst en dankt alle aanwezigen voor hun aandacht.
Bekijk de foto's door op onderstaande de knop te klikken.
Het volgende kennisontbijt vindt plaats op dinsdag 12 juli 2011 en behelst het thema "Juridische aspecten van een webwinkel".
Met vriendelijke groet,
RRA Advocaten N.V