Sinds de datum van het faillissement (12 november 2013) ben ik in gesprek met een aantal partijen die hun interesse kenbaar hebben gemaakt om de activiteiten van de gefailleerden over te nemen. Daarnaast wil ook de huidige directie met mij bespreken of een doorstart mogelijk is. Ik verwacht binnen enkele weken meer duidelijkheid te hebben of deze gesprekken perspectief bieden op een succesvolle overdracht. In de tussentijd worden de activiteiten van de gefailleerde gewoon voortgezet.

Van de rechter-commissaris ontving ik toestemming om dóór te werken in afwachting van overname/ doorstart, voorlopig in elk geval tot en met 13 december a.s. Het doorwerken gebeurt onder de dekking van de afgesloten verzekeringen. Afhankelijk van de onderhandelingen over overname/ doorstart kan de doorwerktermijn nog met twee weken worden verlengd.

De rechter-commissaris heeft een afkoelingsperiode gelast van twee maanden. Dit betekent dat gedurende die tijd in beginsel niemand spullen mag komen weghalen.

Alle leveranciers en klanten zijn geïnformeerd over het faillissement. Zij hebben bevestigd dat zij vooralsnog op de oude voet zullen doorgaan, in afwachting van een doorstart of overname.

Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Indien er nog vragen of opmerkingen mochten zijn, dan verneem ik deze graag van u: liefst per mail op dli@rra.nl en anders per telefoon: 045-5620540.

Met vriendelijke groet,

 

Robert Ruiter

curator


Vorige ACTUALITEITEN

Blijf op de hoogte

Abonneren op de RRA nieuwsbrief

Aanmelden nieuwsbrief